суббота, 21 января 2012 г.

Алгоритм проведення зоозахисних акцій інструкція для зоозахисника "Як проводити акцію?"


Алгоритм проведення зоозахисних акцій
інструкція для зоозахисника "Як проводити акцію?" 

січень 2012 року

автор: Сергій Ременюк serg71286@mail.ru
корректор: Людмила Луцюк
згідно з "Вуличною політикою зоозахисної діяльності"

Для проведення акції Вам знадобиться два головні елементи - мізки і бажання щось реально робити. Все інше прийде з часом і з практичною роботою.

Перше, що повинен знати кожен організатор-зоозахисник: потрібно вибрати привід для акції, тобто зоозахисну тему. Привід для акції знайти простіше простого -протест проти використання тварин у індустрії розваг, збір підписів "Бойкот Євро "2012" , "Stop жорстокості в Україні", акція до 4 жовтня "День захисту тварин" і т.д.

Якщо Ви думаєте, що групою в 2-5 чоловік не можна зробити нічого, то глибоко помиляєтеся, тяк як акції бувають як мінімум двох видів - масові і всі інші. Масові акції мають миролюбиви, дружній характер тому, що напрвлені на широку цільову аудиторію. Немасові акціями можуть служити окремі акції прямої дії, такі як хуліганські акції на зразок розмальовування стін місцевої і федеральної влади, закидання об'єктів Вашого "гніву" фарбою, різними смердючими продуктами і т.п. (Родоначальником і практиком цього виду діяльності є бельгійський письменник-анархіст Ноель Годен, саме з його "тортовой тероризму") і далі.
Для всього цього зовсім НЕ обов'язкова велика чисельність осередку. Найголовніше - дати про себе знати (залишити листівки з викладом своєї позиції і з зазначенням назви нашої організації). Про Вас повинні говорити, інакше акція може вважатися проваленої і досконалої даремно. Це - Ваш шлях до збільшення організації і до поширення інформації про зоозахист, про зоозахисний рух взагалі.

Тепер зупинимося на проведенні масових акцій (походів, пікетів, мітингів, демонстрацій та ін.). Акції можуть бути санкціонованими (дозволеними органами місцевої влади та управління) і несанкціонованими. Проводити несанкціоновані масові акції краще як можна рідше, у крайніх випадках, коли привід для акції з'явився раптово і акцію потрібно провести якомога швидше (у такому разі, Ви, звичайно, просто не встигнете подати повідомлення та одержати дозвіл на проведення заходу) або коли акцію необхідно провести, але влада не дають на неї дозволу. З іншого боку, якщо Ви відчуваєте в собі достатні сили і зухвалість, цілком можна проводити і несанкціоновані акції, тобто не питати дозволу в чиновників. Але в такому разі будьте готові посидіти кілька годин в міліції і поспілкуватися з "представниками влади" особисто.

Для того, щоб отримати санкцію на проведення масового заходу, ідете в міську чи районну адміністрацію. Там можна отримати інформацію про документи, які потрібні подати для отримання дозволу, і про форму їх заповнення. Як правило, це тільки повідомлення про проведення масового заходу. Складаєте заявку - від групи громадян або від зареєстрованого об'єднання (це може бути як дружня організація, так і фіктивне об'єднання, що існує тільки на папері, але має юридичну адресу).

У повідомленні вказується:
-    Ціль проведення акції
-    Дата
-    Місце
-    Час
-    Кількість людей, задіяних безпосередньо
-    Відповідальний за акцію
Відповідь адмістрації не треба, згідно з чинним законодавством – ви даєте тількі повідомлення

НАЙГОЛОВНІШЕ! Необхідно заздалегідь сповістити про акцію журналістів. Це можна зробити по телефону, факсом, електронною поштою. Назвіть себе і свою акцію як можна пафосніше і голосніше. Як правило, провінційні ЗМІ клюють на модні назви на кшталт "антиглобалістів", "ФАС". Тримайте руку на пульсі громадського життя!

Якість та оригінальність акції залежать тільки від Вас. Придумуйте різні способи проведення заходів! Не варто зациклюватися на одних пікетах і ходах - вони швидко набридають і ЗМІ, і громадськості, і Вам самим. Організовуйте концерти, "помаранчеві акції", хепенінги, вуличні театралізовані вистави. Радійте!

Для більшої чисельності Ви можете залучити на акцію дружні Вам об'єднання (якщо цілі і методи цих об'єднань принципово не суперечать Ідейним принципам зоозахисту; в іншому випадку краще дистанціюватися від них, щоб не створити враження єдиної організації).

Молодим невеликим групам доцільно приймати участь в різних місцевих акціях (організованих екологами, дитячими чи молодіжними групами, наприклад), АЛЕ ЗАВЖДИ зі своєю символікою, під своїми прапорами І тримається. Ні в якому разі НЕ БЕРІТЬ УЧАСТЬ у заходах, організованих націоналістами, не роздавайте листівок і агітматеріалів інших груп! Якщо на Вашу акцію прийшли люди, чия присутність далеко не бажано, не бійтеся попросити їх піти. Якщо прохання не допомагають, є багато інших способів змусити їх провалювати .
Згідно з чинним законодавством, ви маєте право звернутись до правоохоронних органів.

Звіт про проведену акцію повинен бути якомога швидше відправлений творцям АЛГОРИТМУ по електронній пошті або (якщо немає ніякої можливості відправити електронну пошту, хоча в містах це не проблема - можна скористатися інтернет-кафе, університетським або шкільним інтернет-центром або прийти до знайомих ) звичайною поштою до _______________ чи в _________________ .

Бажано наявність фотографій з акції. Якщо є така можливість, непогано б мати відеозапис із проведеної Вами акції. Всі ці фактори грають на користь Зоозахисного руху загалом і в Укараїні і в світі!
Алгоритм проведення акцій (Далі - Алгоритм)

1. Найменування Акції. Опис ознак акції.
2. Організатор Акції.
Організатором Акції є___________________
 Координати Організатора: __________________
3. Спосіб проведення Акції - ____________________.
4. Мета проведення. Очікування. Бажані результати
5. Територія проведення Акції.
 Акція проводиться на території _______________
6. Термін проведення Акції.
 Термін проведення Акції з ____________ по _______________.
7. Порядок і спосіб інформування Учасників про проведення Акції.
інформація про хід проведення Акції розміщується (повідомляється) Організатором:
-  на інтернет-сайті ______________
 - розповсюдженям листівок (відповідоальний____________)
 - прес-анонси і прес-релізи (відповідальний ______________)
 - шляхом інформування учасників через засоби масової інформації.
8. Умови проведення Акції Організатором і Учасниками Акції.
 Для участі в Акції Учасник повинен оформити чи пролонгувати _____________в період проведення Акції з ______по ___________.
9. Права та обов'язки Учасників.
 Учасник має право:
-  На отримання інформації про Акцію в обсязі та порядку, зазначеному в Алгоритмі.
 -  Інформація, яку надає Учасником Організатору  повинна бути достовірною..
__________________________________________________________________.
10. Права та обов'язки Організатора.
 - Організатор зобов'язаний провести Акцію.
 - Організатор з метою ідентифікації учасників Акції має право збирати особисті дані учасників за допомогою анкетування.
 -  Організатор залишає за собою право публікувати додаткову інформацію про Акцію на Інтернет-сайті______________, додаткових інтернет ресурсах.
11. Додаткові умови.
 -  Організатор має право в будь-який момент змінити, виключити або доповнити будь-які умови Акції, а також вводити додаткові умови на свій розсуд, замінити  Учасники Акції не має права вимагати будь-якої додаткової компенсації від Організаторів Акції при такій заміні.
12. Звітність.

1 комментарий:

  1. Harrah's Cherokee Casino Resort - Mapyro
    Harrah's Cherokee Casino 청주 출장안마 Resort is owned by the Eastern Band of 전라남도 출장샵 Cherokee 김제 출장샵 Indians. It 김제 출장마사지 is owned by the Eastern Band of the Cherokee 대구광역 출장샵 Nation and

    ОтветитьУдалить